divendres, 15 de febrer del 2013

Opinió: És ben lleig el lloc en el que quedem

  A continuació us fem arribar una opinió rebuda en forma de comentari a dos articles publicats recentment:

És ben lleig el lloc en el que quedem els ciutadans i ciutadanes de Montcada i Reixac en saber que, després de la dimissió del “Cèsar i la Guàrdia Pretoriana”, el PSC ens va assignar una nova alcaldessa de la qual el principal dirigent comarcal pensa que és “tonta del cul”. Si aquesta és l’estimació que aquest partit té cap al nostre municipi i la nostra gent, el PSC no hauria de treure ni un sol vot en les properes eleccions.
Naturalment això seria així, si consideréssim que la hipòtesi de l’alcalde imputat (“persona a qui s'imputa un delicte”) fos certa i l’alcaldessa del nostre poble fos “tonta del cul”.
  Atés que aquest home, l’excalde de Sabadell, no sembla molt de fiar i el valor de la seva paraula és més aviat escàs, hem de considerar seriosament la possibilitat que María Elena Pérez no sigui “tonta del cul”. Però aquesta possibilitat solament s’hauria de tenir en compte segons l’actitud que la mateixa insultada adopti davant d’aquell que l’insulta i de l’organització política que, ara per ara, acull “l’alcalde faltón” .
  Haurem de pensar que aquest individu no té raó, si l’alcaldessa de Montcada reivindica de manera innegociable davant del seu partit la seva pròpia dignitat i la del municipi al qual representa. Haurem de pensar que l’alcaldessa no és “tonta del cul”, si reclama la immediata expulsió del PSC d’aquest individu, i no per la seva imputació, sinó pel menyspreu vers una militant i càrrec institucional del partit i pel menyspreu del municipi al qual representa com a alcaldessa.
  Si aquest senyor no és expulsat, l’alcaldessa s'hauria de donar de baixa del PSC–sense necessitat de renunciar a l’Alcaldia–,o llavors haurem de pensar que no només és “tonta del cul”, sinó que és incapaç de defensar la dignitat pròpia i la del municipi al qual intenta representar.

5 comentaris:

  1. difícil situació per a la nostra alcaldessa, ¿obediència de partit o obediència al càrrec al servei del poble? Serà interessant com resolt el tema, crec que serà el moment de demostrar verdaderament i per ella mateixa la seva capacitat.

    ResponElimina
  2. Si haces esta consideracion que la palabra de este señor no es de fiar,no crees que la alcaldesa estara tomando las medidas oportunas para su defensa y para la reposicion de su honor y el de nuestra ciudad?

    ResponElimina
  3. Siento discrepar de las dos opiniones anteriores en cuanto al honor.
    Empezaré aclarando que a mi el honor me importa un bledo y pregunto, ¿alguien con dos dedos de luces, al día de hoy cree que algún partido político le queda algún honor?
    ¿Alguien con alguna mentalidad en Montcada cree que desde 1939 al día de hoy, algún alcalde, alcaldesa incluida, ha sido ejemplo de honorabilidad?
    Hasta ahora los alcaldes y alcaldesa, nos la han impuesto, los que han votado, han votado a partidos y no a personas y a alguna…nos la impusieron a dedo, como en los tiempos pasados, no tan lejanos.
    Por lo tanto y concluyendo la mierda de mi honor, me la defiendo yo y si nos imponen a esta mierda de alcaldes es porque nos lo merecemos todos-as, porque aquí nadie “pia” donde se tiene que “piar”, que es en la calle.
    Jordi.

    ResponElimina
  4. Hombre, Jordi... Lo del honor...vale. Pero cada persona es un punto de vista. A mi si me importa el honor; el mio y el de los colectivos a los que pertenzco.
    Sobre lo de piar, ayer hubimos unos cuantos miles de personas "piando" por las calles de Barcelona contra la ley hipotecaria. Hoy miles de persnas están reclamando una sanidad pública y de calidad... Cada jueves hay gente que "pia" en la puerta del ambulatorio en la plaça Lluis companys... Yo supongo que tú estas en todo esas movidas "piando en la calle"
    Jordi, tu desesperación es natural con todo lo que nos están haciendo, pero que no te ciegue la rabia.
    Dejame referirte dos trocitos de dos canciones que a menudo me vienen a la cabezay que pueden ser oportunos : una de Raimon y otra de Pablo Milanes.

    Decia Raimon:
    "No es trobes sol company,
    no et trebes sol, que som molts més
    dels que diuen i volen..."

    Decia Pablo:
    "El extremista y el cobarde
    van convergiendo en su dolor
    mientras que el resto, con amor
    trabaja porque se hace tarde"
    Saludos amigo Jordi

    ResponElimina
  5. Estimado compañero-a de las 11,36,me consta que existimos gente que nunca hemos dejado, ni dejaremos de "piar", pero convendrás conmigo que continuamos siendo pocos, con la que está cayendo.
    Me ha encantado los dos fragmentos poeticos, que ya los conocia, son maravillosos y he pensado en dedicarte este otro, que se refire, mas o menos, a la defensa de mi "honor" particular.
    Un saludo y espero que te agrade.
    Jordi.

    No te des por vencido, ni aun vencido,
    no te sientas esclavo, ni aun esclavo;
    trémulo de pavor, piénsate bravo,
    y arremete feroz, ya mal herido.


    Ten el tesón del clavo enmohecido
    que ya viejo y ruin, vuelve a ser clavo;
    no la cobarde intrepidez del pavo
    que amaina su plumaje al menor ruido.


    Procede como Dios que nunca llora;
    o como Lucifer, que nunca reza;
    o como el robledal, cuya grandeza
    necesita del agua y no la implora...


    Que muerda y vocifere vengadora,
    ya rodando en el polvo, tu cabeza!

    ResponElimina