dimecres, 19 de setembre del 2012

L'exalcalde, César Arrizabalaga, carrega contra l'actual equip de govern.

L'exalcalde, a través de la xarxa social Facebook, carrega durament contra l'actual equip de govern per la deixadesa que pateix el barri de la Ribera. Amb afirmacions com: 'el plan que se implemento se ha abandonado totalmente, la falta de recursos, falta de atención y en definitiva despreocupación esta encendiendo las luces rojas del barrio', Arrizabalaga trenca el silencia que l'ha caracteritzat des de que va abandonar l'alcaldia, i anima als veïns del barri a lluitar en contra la degradació constant que pateixen.



4 comentaris:

  1. Dales caña Cesar. Son una pandilla de inútiles

    ResponElimina
  2. Has sido el mejor ejemplo de lucha desde una alcaldia. Gracias por todo lo que le diste a la Ribera y su gente. Planteate a volver. No creo que haya mejor opción.


    Fdo: Un vecino de la Ribera

    ResponElimina
  3. Hahahahahahahaah!!!!
    Si has de tornar, en tot cas, ja et pots quedar a la Ribera...allà és l'única zona on no hi has pogut posar totxo no? ai clar...si encara et queda l'antiga fàbrica d ela valentine....
    Potser aquest no és el canal per enriure'm del que em provoca l'anunci d'aquesta notícia, però m'animo un dia a fer-ne un article. Petons i gora els bypassos!

    ResponElimina
  4. Plantéate volver? pero estamos todos locos o qué? Ya sé que el equipo de gobierno que tenemos ahora es nefasto, patético pero tendremos que mirar adelante, no? Buscar mejores alternativas. Y no creo que el Sr. Arrizabalaga sea una opción. Tan patético como los de ahora! Lamentablemente :(

    ResponElimina